close
MENU
Hot Topic NBR Focus: GMO
Hot Topic NBR Focus: GMO
1 mins to read

Sky TV axes Chinese news

Sky TV says WTV cancelling its lease wasn't the only reason for axing Chinese news.

Chelsea Armitage
Thu, 21 Jan 2016

Sky TV has axed Chinese news from its lineup after the provider terminated its lease with the network.

Concerns were raised earlier this week when the pay-TV broadcaster announced it would no longer screen Chinese news or programmes in Japanese and Korean. It is introducing five new Chinese,

Want to read more? It's easy.

Choose your best value subscription option

Student

Exclusive offer for uni students studying at a New Zealand university (valued at $499).
Individual
Group membership
NBR Marketplace

Yearly Premium Online Subscription

NZ$499.00 / yearly

NZ$399.00 / yearly

Offer ends July 31st

Monthly Premium Online Subscription

NZ$44.95 / monthly

Smartphone Only Subscription

NZ$24.95 / monthly

Premium Group Membership 10 Users

NZ$350+GST / monthly

$35 per user - Pay by monthly credit card debit

Premium Group Membership 20 Users

NZ$600+GST / monthly

$30 per user - Pay by monthly credit card debit

Premium Group Membership 50 Users

NZ$1250+GST / monthly

$25 per user - Pay by monthly credit card debit

Premium Group Membership 100 Users

NZ$1875+GST / monthly

$18.75 per user - Pay by monthly credit card debit

Yearly Premium Online Subscription + NBR Marketplace

NZ$499.00 / yearly

Already have an account? Login
Chelsea Armitage
Thu, 21 Jan 2016
© All content copyright NBR. Do not reproduce in any form without permission, even if you have a paid subscription.
Sky TV axes Chinese news
54881
true